TDZ Technika dla zdrowia

  • Aktualności
  • Serwis
  • Sprzedaż
  • Doradztwo
  • Systemy IT
  • Kontakt
  • Polski
  • Angielski

ReState – Eksploatacja (Express)

ReState – Eksploatacja (Express)

Codzienna eksploatacja budynków niesie ze sobą ogromna ilość zdarzeń istotnych dla użytkowników nieruchomości. Dotyczą one tak budynku jak i całego wyposażenia technicznego.

Administratorzy nieruchomości w zależności od profilu działalności właściciela, otrzymują codziennie informacje i zgłoszenia dotyczące awarii budynku, lokali (uszkodzonych zamków, okien, nieszczelnych kranów), albo wyposażenia technicznego (wind, komputerów) a w przypadku szpitali aparatury medycznej.

Dla nich właśnie przygotowaliśmy przyjazny system zgłoszeń usterek wraz z nowoczesnymi modułami analizy zdarzeń, które wspierają sprawną obsługę tych informacji.

Funkcje

Najważniejsze funkcje programu ReState – Eksploatacja (Express):

  • przyjmowanie informacji o usterkach od wszystkich użytkowników budynku;
  • kategoryzację tych informacji i kierowanie do właściwych służb technicznych (np.  informatycy, elektrycy, sekcja remontowa);
  • samodzielne tworzenie nazw grup technicznych (własnych służb i firm zewnętrznych);
  • monitorowanie wykonania zleceń naprawy;
  • automatycznie tworzy kalendarz prac dla wszystkich służb;
  • rozliczenie napraw wraz z ewidencją cen.

Program daje możliwości bieżącej analizy zdarzeń:

  • listy nieprzeczytanych zgłoszeń;
  • ulubione elementy – najczęściej obsługiwane zgłoszenia;
  • podsumowania wszystkich zgłoszeń wysłanych i odebranych wraz z podziałem na typ czynności serwisowych jakim zostały poddane. W ujęciu czasowym – miesięcznie, rocznie, od początku pracy w programie.

Nowoczesne wykresy doskonale obrazują ilość zdarzeń w monitorowanych obszarach obsługi technicznej nieruchomości i wyposażenia technicznego.

Wykorzystanie funkcjonalności programu umożliwia zebranie rzetelnej wiedzy na temat ilości i jakości przyjmowanych zgłoszeń i realizowanych napraw co w efekcie powoduje poprawę sprawności obsługi użytkowników, zmniejsza koszty związane z błędami w przekazywaniu informacji, powtórnych napraw. Moduły dedykowane do analizy zdarzeń mogą skłaniać zarządzających organizacjami do podjęcia kolejnych działań związanych z wprowadzeniem dodatkowych szkoleń w zakresie użytkowania maszyn i urządzeń technicznych, medycznych co w efekcie prowadzi do kolejnych oszczędności i podniesienia poziomu wiedzy użytkowników.

Dla kogo jest przeznaczona aplikacja

System przeznaczony jest dla tych, którzy:

  • zarządzają nieruchomościami rozległymi pod względem terytorialnym i obsługiwanymi przez wiele odrębnych jednostek (własne działy techniczne i firmy zewnętrzne) np. Starostwa, Urzędy Marszałkowskie, Szpitale, instytucje budżetowe i przedsiębiorstwa o zasięgu ogólnopolskim,
  • prowadzą usługi obsługi technicznej budynków dla innych firm;

Program wspiera w realizację zadań działów technicznych, działów eksploatacji i umów w dużych jednostkach administracji państwowej i samorządowej.

Technologia i wymagania

Microsoft Silverlight

Aplikacja została sporządzona w nowoczesnej technologii Silverlight. Wymaganiem do funkcjonowania aplikacji jest instalacja witryny IIS na dowolnym systemie operacyjnym Windows zaczynając od Windows XP Professional oraz serwera baz danych MS SQL 2008 w wersji Express lub wersji wyższej. Aplikacja jest oparta na .NET Framework 4.0. Użytkownicy aplikacji korzystają z aplikacji za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej, która pozwala na wyświetlanie zawartości Silverlight (IE8/9, Firefox, Chrome, i t.d.).

Gdzie można uzyskać więcej informacji o aplikacji

  1. Można zapoznać się z filmem prezentacyjnym;
  2. Można otrzymać dostęp do wersji demonstracyjnej;
  3. Można skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie;
  4. Można umówić się na osobiste spotkanie lub odwiedzić jedną z naszych prezentacji (więcej informacji w aktualnościach);

LINKI

  • RODO
  • Oceń nas

FIRMA

TDZ Technika dla zdrowia Sp. z o.o.
NIP: 1182077717
KRS: 0000393827
REGON: 144419026

LINKI

Biuro:
Tel. 22 487 14 96

Serwis:
Tel. kom. 790 770 641
Tel. kom. 790 770 642

Dział IT:
Tel. kom. 794 460 001

TOP

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.