Firma TDZ od lat wprowadza na rynek programy wspomagające proces zarządzania szpitalem.

Oferujemy systemy informatyczne, aplikacje oraz usługi umożliwiające dogłębną analizę działań, kosztów oraz ewidencję zasobów.

W naszej ofercie można znaleźć:

  • Elektroniczna Karta Znieczuleń – to aplikacja służąca do gromadzenia danych pochodzących z urządzeń medycznych biorących udział w okołooperacyjnej opiece wraz z funkcjonalnością służącą optymalizacji pracy zespołów pielęgniarskich
  • Rejestr Zdarzeń Niepożądanych – program umożliwiający gromadzenie danych o zdarzeniach niepożądanych w podmiotach leczniczych
  • ReState Nieruchomości – program do zarządzania nieruchomościami, umożliwia gromadzenie danych wraz ze szczegółową ewidencją dokumentacji architektonicznej i dokumentów związanych z ewidencją infrastruktury nieruchomości
  • ReState Eksploatacja (Express) – program służy do eksploatacji nieruchomości, ich wyposażenia oraz urządzeń technicznych w jednej lub kilku jednostkach organizacyjnych
  • Inwentaryzacja struktury technicznej i medycznej – oferujemy usługę przeprowadzenia pełnej ewidencji nieruchomości czy elementów pomieszczeń