Firma TDZ od lat wprowadza na rynek programy wspomagające proces zarządzania szpitalem.
Oferujemy systemy informatyczne, aplikacje oraz usługi umożliwiające dogłębną analizę działań, kosztów oraz ewidencję zasobów.
W naszej ofercie można znaleźć:
- Elektroniczna Karta Znieczuleń – to aplikacja służąca do gromadzenia danych pochodzących z urządzeń medycznych biorących udział w okołooperacyjnej opiece wraz z funkcjonalnością służącą optymalizacji pracy zespołów pielęgniarskich
- Karta Obserwacji Danych Pacjenta – to system do gromadzenia i obserwacji danych pacjenta pochodzących z kardiomonitorów oraz respiratorów.
- Rejestr Zdarzeń Niepożądanych – program umożliwiający gromadzenie danych o zdarzeniach niepożądanych w podmiotach leczniczych
- ReState Bielizna Szpitalna – program umożliwiający optymalne zarządzanie bielizną szpitalną
- ReState Nieruchomości – program do zarządzania nieruchomościami, umożliwia gromadzenie danych wraz ze szczegółową ewidencją dokumentacji architektonicznej i dokumentów związanych z ewidencją infrastruktury nieruchomości
- ReState Eksploatacja (Express) – program służy do eksploatacji nieruchomości, ich wyposażenia, aparatury medycznej oraz urządzeń technicznych w jednej lub kilku jednostkach organizacyjnych
- Inwentaryzacja struktury technicznej i medycznej – oferujemy usługę przeprowadzenia pełnej ewidencji nieruchomości czy elementów pomieszczeń