Rozwiązania telekomunikacyjne

Centrale telefoniczne to serce komunikacji w jednostkach szpitalnych. Istotnym elementem jest kontakt pacjenta związany ze zgłoszeniami nagłych wypadków, ale również komunikacja między personelem medycznym.

321W naszej szerokiej ofercie znajdziecie Państwo również centrale telefoniczne uznanych na świecie firm takich jak Panasonic i LG-Ericsson.

Każdy projekt wyposażenia szpitala w nowoczesną centralę telefoniczną jest konsultowany z przedstawicielem danej jednostki szpitalnej i dopasowany do wymagań i potrzeb, które w pełni spełnią Państwa oczekiwania.

Nowoczesna centrala telefoniczna to nie tylko podniesienie jakości i szybkości połączeń , ale również możliwość usprawnienia komunikacji wewnętrznej między personelem i pacjentem.

Charakterystycznymi cechami tych urządzeń są m.in.: zarządzanie przez www., połączenia szyfrowane, monitorowanie pracy systemu,poczta głosowa, podłączanie dodatkowych modułów linii miejskich analogowych, ISDN, VoIP, układy sekretarsko-dyrektorskie, mobilne, grupy hunting, integracja telefonów stacjonarnych z telefonem GSM, połączenia głosowe pomiędzy systemami IP poprzez internet, korzystanie z tej samej infrastruktury kablowej do podłączenia komputera i telefonu oraz wiele innych użytecznych funkcji obniżających koszty telekomunikacyjne.

Dla zdrowia pacjentów przebywających na oddziale wewnętrznym lub ratunkowym ważna może być nawet kilkuminutowa różnica w szybkości reakcji personelu medycznego – może to zmienić ich długość pobytu, poziom obrażeń lub szansę na przeżycie. System musi być gotowy do pracy cały czas, aby właściwe osoby otrzymywały automatyczne powiadomienia, gdziekolwiek są i cokolwiek robią. Lokalna komunikacja bezprzewodowa skraca czas oczekiwania i przyspiesza reakcję w sytuacjach krytycznych. Dlatego proponujemy rozwiązania w postaci systemu zarządzania wewnętrznego, w którym wyróżniamy:

  • alarmy krytyczne – personel otrzymuje informacje o zdarzeniach bezpośrednio na swoje telefony. Taką informację może przekazywać pacjent, lekarz czy urządzenie, gdy konieczna jest interwencja;
  • alarmy z urządzeń medycznych – informacja o złym stanie pacjenta kiedy dane wartości odbiegają od ustaleń z doprecyzowaniem: zdarzenia, na której sali, który pacjent;
  • logistyka szpitalna – np. zamówienie transportu i śledzenie zamówionego zadania rozkładając równomiernie wśród personelu (zlecenie jest wykonywane szybciej i nie ma mowy o pomyłkach);
  • powiadamianie / otrzymywanie badań radiologicznych i laboratoryjnych – automatyczne powiadamianie o gotowych wynikach i raportach z ustawieniem priorytetów;
  • ochrona pracownika – dbanie o bezpieczeństwo personelu poprzez system alarmowy.

t-ascom-d62-talker-dh4-acaaTelefony do użytku wewnętrznego są certyfikowane do pracy w szpitalach. Cechuje je wysoka odporność na upadki i zabrudzenia, mogą być dezynfekowane środkami używanymi w jednostkach szpitalnych , są odporne na pole elektromagnetyczne i mają długi czas czuwania.